اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

فارس من| مطالبه مردم از مسؤولان بابت پیگیری‌ دلایل افزایش مداوم قیمت مواد غذایی‌

برخی مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی درخواست کرده‌اند مسؤولان دلیل افزایش مداوم قیمت مواد غذایی را پیگیری کنند.‌‌

فارس من| مطالبه مردم از مسؤولان بابت پیگیری‌ دلایل افزایش مداوم قیمت مواد غذایی‌

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان «چرا مواد غذایی مدام در حال افزایش قیمت است؟» مطالبه کرده‌اند ‌که قیمت مواد غذایی کنترل شود.

‌در این پویش، ثبت‌کنندگان نوشته‌اند: تورم مواد غذایی در یک سال گذشته به حد بی سابقه و غیر قابل تحملی برای بسیاری از اقشار رسیده است، وضعیت قیمت‌ها به گونه‌ای است که حتی نسبت به بسیاری از کشورهایی که اقتصاد لیبرالی و آزاد دارند هم قیمت‌ها در ایران گران‌تر یا مساوی شده است، مسئولان امر به خصوص مجلس شورای اسلامی باید هرچه سریع‌تر به وظیفه خطیر دینی خود در این باره عمل کنند و بررسی کنند که چگونه با وجود ارز ارزان، کارگر ارزان و استفاده از انرژی ارزان برای بسیاری از این موارد باز هم قیمت‌ها حتی از کشورهای فاقد یارانه هم گران‌تر است.

در ادامه این پویش نوشته شده است که نمایندگان مجلس در این مورد فقط رضایت خداوند را مد نظر داشته باشند و از هرگونه تساهل پرهیز کنند.

بنابراین گزارش خبرگزاری فارس پیش از این گزارش‌های زیادی درباره دلایل افزایش قیمت مواد غذایی و ضرورت توجه دولت به سفره مردم نوشته است.

یکی از این دلایل بروز جنگ اوکراین و روسیه است که موجب افزایش قیمت عله و کالای اساسی در بسیاری از کشورهای دنیا شده است.

فارس براساس رسالتی که برای خود تعریف کرده است سوژه‌هایی که در سامانه «فارس من» ثبت می‌شود را پیگیری می‌کند، بر این اساس در روزهای آینده مجددا دلایل گرانی مواد غذایی از مسئولان مربوطه پیگیری و گزارش خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول